środa, 4 września 2013

# 62 Sześćdziesiąty drugi produkt: Antyperspirant

1.Nazwa:
Rexona Women, Linen Dry, 150 ml.



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
Około 10 zł.

4. Czas zużycia:
Raczej standardowo, około miesiąca.

5. Moja opinia o produkcie:
Przyzwyczaiłam się do jednych antyperspirantów i uważałam, że są najlepsze. Ostatnio próbuję różne rodzaje i marki, jestem bardzo zdziwiona tym, że one działają, wcześniej żadne nie działały oprócz Garniera, a teraz widzę dużą zmianę w antyperspirantach. Za Rexoną nigdy nie przepadałam, wydawało mi się, że one tylko mają ładne zapachy i wcale nie działają. Teraz po używaniu Linen Dry uważam, że jest bardzo dobry, przede wszystkim działa. Uprawiam sport, więc sprawdzam je w sposób ekstremalny, można chyba tak to nazwać i na prawdę sprawdza się, a to moim zdaniem najważniejsze, do tego ładny delikatny zapach i ja jestem zadowolona. Opakowanie standardowe, ale dość wygodne w używaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz