piątek, 1 lutego 2013

# 42 Czterdziesty drugi produkt: Kolorówka

1. Nazwa:
REVLON ColorStay cera mieszana i tłusta 30 ml.





2. Opis produktu według producenta:
Revlon ColorStay Makeup do cery mieszanej i tłustej, beztłuszczowy trwały podkład, który utrzymuje się na twarzy nawet do 16 godzin. Opatentowana technologia SoftFlex zapewnia komfort długotrwałego i naturalnie wyglądającego makijażu. Podkład nie ściera się, nie zostawia śladów, nie zatyka porów, krótki czas utrwalania tylko 60 sekund, dzięki lotnym silikonom jest łatwy w rozprowadzaniu.
Nowa formuła zawiera ekstrakty roślinne oraz proteiny jedwabiu, które uwalniając się w ciągu dnia dając poczucie lekkości i wyjątkowego komfortu. Podkład dodatkowo zawiera witaminę A i E, które wygładzają skórę oraz chronią ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Filtr SPF 6 chroni przed promieniowaniem UV.

3. Cena:
Regularna to chyba ponad 60 zł, ja kupiłam za 39 zł w małej drogerii w moim mieście.

4. Czas zużycia:
Do pół roku na zmianę z innymi.

5. Moja opinia o produkcie:
Podkład bardzo dobry, świetnie kryje, fajnie wygląda na mojej twarzy, nie tworzy maski. Nie ściera się, moim zdaniem nie nadaje się na lato, ja nie lubię takiego mocnego krycia latem. Co najważniejsze nie zatyka porów. Trochę ciężko z aplikacją, bo nie posiada pompki (ja go przelałam do opakowania podróżnego z pompką dostępnego w Rossmannie, co ułatwiało zastosowanie). Miałam kolor 150 Buff, który bardzo fajnie się dopasowuje do kolorytu mojej cery. I na pewno kupie ponownie, chyba, że znajdę coś lepszego. Na pewno minusem będzie zapach, bo pachnie, a raczej śmierdzi dla mnie alkoholem. Mimo to podsumowując polecam, w tym momencie najlepszy jaki dotąd miałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz