niedziela, 14 kwietnia 2013

# 48 Czterdziesty ósmy produkt: Pielęgnacja twarzy

1. Nazwa:
All About Beauty Tonik Bezalkoholowy, 200 ml.



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
Ok 3-5 zł, dostępny w Tesco.

4. Czas zużycia:
Około miesiąca.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo fajny produkt, tani i dobry, działa odświeżająco, nie zawiera alkoholu i nie śmierdzi. Zapach delikatny. Nie ściąga cery, skóra staje się taka promienna i dobrze nawilżona. Moja skóra ostatnio bardzo się przesuszała, a tym tonikiem spryskiwałam sobie twarz nawet kilka razy dziennie, co dawało mi fajne odświeżenie twarzy. Oczywiście ja toniki przelewam zawsze w buteleczkę ze spryskiwaczem, bo tak mi po prostu wygodniej. Polecam wypróbować za taką cenę naprawdę warto. A co mnie zdziwiło, że tak trudno znaleźć toniki, które nie zawierają alkoholu w składzie. Może polecicie jakieś inne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz