wtorek, 20 sierpnia 2013

# 60 Sześćdziesiąty produkt: Pielęgnacja twarzy

1. Nazwa:
Lirene Dermoprogram, Design Your Style, Pianka myjąca do twarzy i oczu, 150 ml.



2. Opis produktu według producenta:





3. Cena:
Około 15 zł, ja kupiłam w CND w Rossmannie za ok. 6-7 zł.

4. Czas zużycia:
Około 2 miesiące.

5. Moja opinia o produkcie:
Na początku używania pianki, byłam po prostu zachwycona, gęsta piana, świetnie myjąca, skóra czysta, lekko ściągnięta. Gdy skończyłam pierwsze opakowanie, a było to jakiś czas temu, kupiłam inną piankę, teraz znowu powróciłam do tej i już nie jestem tak bardzo zadowolona. Za dużo tej pianki wydostaje się z pojemnika, staram się mniej wyciskać, jednak nie zawsze mi to wychodzi, więc dość sporo marnuje się jej, bo do umycia twarzy potrzebuję na prawdę niewielką ilość, co jest na pewno plusem, niestety opakowanie średnie, nie widać ile jeszcze nam zostało produktu w opakowaniu. Jeżeli chodzi o produkt sam w sobie, to chyba nic nie mam do zarzucenia, ponieważ produkt do mycia twarzy powinien po prostu zmywać zanieczyszczenia z twarzy i ona tak właśnie działa. Nie podrażnia, lekko tylko ściąga moją skórę, ale nie przeszkadza mi to zbytnio, bo zaraz po myciu nakładam na twarz tonik i krem. Nie wiem jeszcze czy kupię ją ponownie. Myślę, że są lepsze produkty do mycia twarzy.

Trochę mnie nie było, jednak wracam jak zwykle.

Postanowiłam również w niedługim czasie zrobić rozdanie dla moich obserwatorów, bo mimo, że mnie nie było to ciągle jesteście i bardzo mnie to cieszy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz