środa, 2 kwietnia 2014

# 69 Sześćdziesiąty dziewiąty produkt: Pielęgnacja włosów.

1.Nazwa:
Procter & Gamble, Pantene Pro-V Aqua Light, odżywka do włosów, 200 ml.



2. Opis produktu według producenta:



3. Skład:



4. Cena:
Kupiona za 5,39 zł w CND w Rossmannie, cena bez promocji ok 12 zł.

5. Czas zużycia:
Około 1,5 miesiąca.

6. Moja opinia o produkcie:
Wczoraj było o szamponie, dzisiaj o odżywce, która jest jedną z moich ulubionych. Włosy po użyciu tej odżywki są gładkie, lśniące, nie obciąża moich włosów i nie przetłuszcza ich. Zależy mi najbardziej na tym, żebym mogła rozczesać włosy i dzięki tej odżywce włosy stają się śliskie i tym samym można je w łatwy sposób rozczesać. Przy czym nie nakładam produktu na włosy na długi czas, nakładam ją dosłownie na chwilę i działa. Zapach jest delikatny, ale bardzo mi się podoba. Opakowanie dość wygodne, jednak ciężko wydostać resztki produktu. Jest to stara wersja odżywki, mam nadzieję, że nowa wersja, jest równie dobra, bo na pewno kupię ponownie. Polecam :)

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że nie miałam żadnej odżywki z Pantene a są tak popularne..

    OdpowiedzUsuń