niedziela, 29 czerwca 2014

Oczyszczające micele z Biedronki

1.Nazwa:
Be Beauty płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu, 400 ml.



2. Opis produktu według producenta:



3. Skład:



4. Cena:
Kupiłam tą dużą butelkę za 7,99 zł, ta mniejsza kosztuje ok 5 zł. Dostępny tylko i wyłącznie w Biedronce.

5. Czas zużycia:
2 - 2,5 miesiąca.

6. Moja opinia o produkcie:
Znowu o płynie micelarnym, przy opisie poprzedniego z Tołpy pisałam, że następna recenzja będzie płynu z Biedronki. Płyn bardzo podobny do tamtego z Tołpy, składowo trochę się różni, ale działaniem myślę, że wcale się nie różni. Świetnie spisywał się, jeżeli chodzi o twarz i zmywanie makijażu, z oczami sobie też radził, natomiast oczy czasem mnie szczypały po zastosowaniu, tak jak przy poprzednim. Podejrzewam, że zawiera dokładnie ten sam składnik, który powoduje u mnie takie działania niepożądane. A jeżeli jest taki sam w działaniu, to po co przepłacać. Ten jest tańszy i nie najgorszy.

Tutaj recenzja płynu z Tołpy: KLIK

1 komentarz:

  1. Mnie oczy na szczęście po nim nie szczypią, chociaż ostatnio wykonuję tym płynem tylko demakijaż twarzy, a do oczu używam płynu z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń