niedziela, 30 września 2012

# 1 Pierwszy produkt: Pielęgnacja twarzy

1. Nazwa:
Ziaja bio olejki krem na dzień i na noc do skóry suchej, zmęczonej z olejkiem z awokado 75 ml


Żródło: http://www.ziaja-sklep.pl/galerie/b/bio-olejki-krem-na-dzien_548.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Regenerujący krem z naturalnym olejkiem awokado. Działa przez intensywne odżywanie, przynosi ulgę przesuszonej i napiętej skórze. Likwiduje uczucie szorstkości. Skutecznie nawilża oraz odświeża skórę. Przywraca wypoczęty, zdrowy i naturalny wygląd. Skuteczna pielęgnacja już po pierwszej aplikacji wzrost nawilżenia skóry o 49% (badanie in-vivo metodą Courage-Khazaka)

3. Cena:
8,15 zł

4. Czas zużycia:
Około 4 miesięce, kupiłam pod koniec maja.

5. Moja opinia o produkcie:
Moja skóra bardzo potrzebowała nawilżenia i ten krem sprawdził się pod tym względem, skóra po zastosowaniu stawała się gładka, bez suchych skórek. Stosowałam go tylko na noc, bo jest dość ciężki. Rano moja skóra bardzo ładnie wyglądała. Nie zapchał mnie. Produkt tani, wydajny i łatwo dostępny (zakupiony w Rossmannie)

1 komentarz:

  1. Miałam ten krem, bardzo fajnie natłuszczał moją skórę, jednak mogę go używać parę dni, a potem robię przerwę.W przeciwnym razie pojawiają się różne niespodzianki na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń