poniedziałek, 1 października 2012

# 2 Drugi produkt: Pielęgnacja ciała

1. Nazwa:
Żel pod prysznic Kamill Wellness Aloe Vera 250 ml


Źródło: http://www.baby-shower.pl/images/stories/artykuly/aaasierpin/zel_kamil.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Receptura żelu została wzbogacona o wyciąg z aloe vera, który uspokaja, nawilża a także rozpieszcza ciało i zmysły. Aloes to naturalny zapas materiałów budulcowych, potrzebnych do uzyskania i zachowania zdrowej skóry. Żel Kamill Aloe Vera zapewnia skórze delikatne oczyszczenie, sprawia, że staje się ona delikatna i gładka. Przyjemny, świeży zapach poprawia samopoczucie na cały dzień.
Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie ∙ neutralny dla skóry odczyn pH.

3. Cena:
Znalazłam na portalu okazje.info cenę 7,70 zł, natomiast ja zapłaciłam 2,99 zł na promocji w Super-Pharm.

4. Czas zużycia:
Trudny do określenia, żel dość wydajny, stosowany na zmianę z innymi.

5. Moja opinia o produkcie:
Żel jak to żel ma myć i świetnie sobie z tym radzi, producent informuję nas o nawilżeniu i uspokojeniu i rzeczywiście ten żel nie przesusza mojej skóry, ale też nie nawilża jakoś niesamowicie, świetnie działał gdy miałam lekko poparzoną skórę od słońca, fajnie koił i dawał orzeźwienie po upalnym dniu. Konsystencja jest dość gęsta. Zapach świeży, jak dla mnie taki trochę męski. Bardzo podobał mi się, jak skończę te które mam to pewnie zakupię znowu, szczególnie latem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz