niedziela, 7 października 2012

# 6 Szósty produkt: Pielęgnacja twarzy

1. Nazwa:
Soraya Beauty & Nature Tonik intensywnie nawilżający Minerały i Witaminy 200 ml


Źródło: http://www.soraya.pl/product.php?group=face&id=764

2. Opis produktu według producenta:
Tonik dzięki bezalkoholowej i bogatej w składniki aktywne formule doskonale tonizuje i odświeża. Zapewnia skórze utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia przez długi czas, łagodzi oraz delikatnie rozjaśnia.
Rezultat: Dokładnie oczyszczona, odświeżona i nawilżona skóra.
Minerały i Witaminy:
- zapobiegają procesom starzenia się skóry
- regenerują i wspomagają utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia
- rewitalizują, przywracają blask i promienny wygląd

3. Cena:
Około 8 zł, ja zapłaciłam mniej chyba 5 zł w CND w Rossmannie.

4. Czas zużycia:
Długo używałam 2-3 miesiące, bo przelałam w taki pojemnik z psikadełkiem.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo przypadł mi do gustu, bo nie przepadam za tonikami i ich za zwyczaj nie używam. Kupiłam go bo uznałam, że cena dobra, to spróbuję. Tak fajnie odświeża cerę, co mi się bardzo podobało, skóra jest taka gładziutka po użyciu, nie klei się, trochę nawilża, ale nie jest to takie nawilżenie, żebym nie musiała stosować kremu, bo to w końcu tonik. No i jestem zadowolona z niego, w prawdzie się skończył już, ale na pewno kiedyś jeszcze zakupię.

Do zużycia: Woda termalna Avene

Jakieś sugestie, zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz