niedziela, 21 października 2012

# 14 Czternasty produkt: Pielęgnacja ciała

1. Nazwa:
Alterra żel pod prysznic Trawa cytrynowa i morela 250 ml

Źródła: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/47326_250.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Odświeżająca i odżywcza pielęgnacja.
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Źel pod prysznic Alterra odżywia i odświeża skórę dzięki wyjątkowemu połączeniu zapachów orzeźwiającej trawy cytrynowej i owocowej moreli. Substancje myjące na bazie roślinnej oczyszczają skórę wyjątkowo delikatnie nie wysuszając jej. Roślinna gliceryna dostarcza skórze już podczas stosowania dobroczynnego i długotrwałego nawilżenia. Olej z pestek moreli* dodatkowo pielęgnuje. Prysznic staje się prawdziwą, poruszającą zmysły przygodą.
*z kontrolowanej biologicznie uprawy
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- tam gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologiczne upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.

3. Cena:
8 zł, w promocji 6 zł, dostępny był w Rossmannie, teraz to nie wiem czy jeszcze jest.

4. Czas zużycia:
Długi ok 5 miesięcy na zmianę z innymi.

5. Moja opinia o produkcie:
Nie lubiłam go, bardzo ciężko mi go było zużyć, taki jakiś wodnisty był, nie pienił się zbytnio i do tego zapach nie podobał mi się zupełnie, połączenie tych dwóch zapachów nie wypadło dobrze. Jak dla mnie taki nijaki, ani odświeżający ani odżywczy, ot zwykły żel, fakt nie wysusza ale też nie nawilża. Składowo dobry, ale dla mnie nie nadaję się.

Może spróbuję innych z Alterry, ale czy warto? Podzielcie się ze mną swoją opinią jeżeli używałyście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz