wtorek, 9 października 2012

# 8 Ósmy produkt: Pielęgnacja ciała

1. Nazwa:
PharmaCF Pianka do golenia Venus - Zapach konwalii 200 ml/185 g


Źródło: http://www.pharmacf.com.pl/new/uploads/pics/Venus_pianka_do_golenia_-ko.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Delikatna kremowa pianka do golenia dla Pań z alantoiną i D-pantenolem. Ułatwia golenie włosów na nogach, pod pachami i w okolicach bikini. Składniki aktywne zawarte w piance regenerują uszkodzoną skórę, działają kojąco i łagodząco. Pianka zapewnia skórze ochronę przed podrażanieniami, działa nawilżająco i wygładzająco.

3. Cena:
W Rossmannie 5,99 zł, ja kupiłam w Tesco za 3-4 zł.

4. Czas zużycia:
Około miesiąc używałam co 3-4 dzień.

5. Moja opinia o produkcie:
Ułatwia golenie, jednak nie jest jakaś rewelacyjna, wolę jednak żele do golenia niż pianki. Nie nawilża i nie regeneruje uszkodzonej skóry, ma lekki konwaliowy zapach, nie drażniący, co jest chyba jedynym plusem. Wolę żele, bo są jakieś takie bardziej gęste i moim zdaniem bardziej wydajne. Kiedyś używałam pianek, jednak już do nich nie wrócę.

Jakieś sugestie? Zapraszam do komentowania. A wy co wolicie pianki czy żele? Jeżeli możecie, napiszcie jakie lubicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz