poniedziałek, 1 października 2012

# 3 Produkt trzeci: Kolorówka

1. Nazwa:
Puder prasowany Rimmel Stay Matte 14 g


Źródło: http://bi.gazeta.pl/im/8/7583/z7583288X,Rimmel-Stay-Matte-18-zl.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Kontroluje błyszczenie się skóry aż do 5 godzin! Zmniejsza widoczność porów. Zapewnia naturalne matowe krycie.

3. Cena:
ok. 23 zł. Ja kupiłam w zestawie z lakierem do paznokci, ale to było około rok temu.

4. Czas zużycia:
Używałam go prawie codziennie przez około rok.

5. Moja opinia o produkcie:
Posiadam kolor 001 Translucent. Dla mnie był to puder wykończeniowy. Świetna jakość jak za tę cenę, matuje bardzo dobrze, a mam cerę tłustą, więc jak wiadomo potrzebuje ona dobrego zmatowienia, dawał takie jedwabiste wykończenie, fajne w dotyku. W duże upały troszkę sobie nie radził, ale w takie dni używam dodatkowo bibułek matujących, więc nie robi mi to większego problemu, w sumie nie wiem, który puder by sobie radził w te dni. Minusem tego pudru jest opakowanie, plastikowe, zwyczajne zakręcane, nie posiada ani lusterka ani puszku do nakładania. Nie mam nawyku noszenia ze sobą pudru, dlatego mi opakowanie jakoś mocno nie przeszkadza. Sprawdził się na mojej cerze więc polecam.

Kolejny do zużycia: Kobo Professional Translucent Loose Powder.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz