wtorek, 16 października 2012

# 12 Dwunasty produkt: Pielęgnacja ciała

1. Nazwa:
Żel pod prysznic Fa Sensual & Oil Argan, Marula & Almond Oil Monoi Blossom 250 ml


Źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/47641_250.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Poczuj niezwykłą miękkość, którą daje żel pod prysznic Fa Sensual & Oil Manoi Blossom. Specjalnie opracowana kombinacja naturalnych olejków - arganowego, marula oraz migdałowego - intensywnie pielęgnuje skórę, pozostawiając ją gładką i miękką.

3. Cena:
Około 8-9 zł, kupiłam na jakiejś promocji, więc zapłaciłam troszkę mniej.

4. Czas zużycia:
Kupiłam w maju, albo na początku czerwca, używałam na zmianę z innymi, więc trochę trwało zanim zużyłam, czyli około 5 miesięcy.

5. Moja opinia o produkcie:
Żel powinien myć i właśnie to robi, delikatnie nawilża, jednak trzeba i tak użyć jakiegoś mazidła, bo inaczej skóra nie jest taka jak lubię, czyli miękka i gładka w dotyku. Zapach jest ładny, taki orientalny, no i trochę ciężki, dlatego też znudził mi się dość szybko. Opakowanie standardowe, dość wygodne w użyciu, jak wiadomo najlepsze są te z pompką, ale te też jest w porządku.

Jakie żele lubicie najbardziej? Zapraszam do komentowania.

Jakieś sugestie wobec mojego blogowania, zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz