piątek, 12 października 2012

# 9 Dziewiąty produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
Cece of Sweden, Cece MED Silk Bi-Phase Conditioner, Odżywka dwufazowa z jedwabiem, 200 ml


Źródło: http://www.efryz.pl/sklep/images/foto/cece/thumbnails/silk-biphase.jpg.thumb_111x200.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Odżywka z jedwabiem o dwufazowym działaniu. Zapobiega wysuszaniu włosów i utracie ich elastyczności. Odbudowuje strukturę włosa, przywraca zdrowy wygląd i nadaje połysk. Nawilża i ułatwia rozczesywanie.

3. Cena:
26,99 zł w Rossmannie, ja kupiłam w Superpharmie na promocji za około 16 zł.

4. Czas zużycia:
Bardzo wydajna, długo używałam, trudno określić dokładny czas zużycia.

5. Moja opinia o produkcie:
Lubię odżywki dwufazowe bo po nich moje włosy łatwiej się rozczesują, jednak o tej odżywce nie można tego powiedzieć, nie nawilża, włosy jeszcze gorzej się puszą, czego bardzo nie lubię. Nie nadaje też włosom połysku, przynajmniej moim. Jedyne plusy to zapach, który jest bardzo delikatny i szybko wietrzeje z włosów oraz wydajność, ponieważ nie chce się jej używać, bo i tak nie ma oczekiwanych efektów.

Jakie są wasze ulubione odżywki dwufazowe?

Jakieś sugestie wobec bloga, zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz