środa, 24 października 2012

# 16 Szesnasty produkt: Antyperspiranty

1. Nazwa:
Garnier Mineral Clean Sensation Fresh and Healthy Skin 48h, 150 ml,


Źródło: http://www.rossnet.pl/GalleryImages/Photos2/17-02-12/thumb31_8993056.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Dezodorant Garniera - Clean Sensation
*Wzbogacony w naturalnie absorbujący Mineralite**, pochłaniający wilgoć, oraz opatentowany składnik zwalczający bakterie odpowiedzialne za przykry zapach. 48h ochrony non stop (test instrumentalny). Bez alkoholu (alkohol etylowy).
**Mineralite=Perlite

3. Cena:
W Rossmannie 10,59 zł w promocji chyba 8,99 zł.

4. Czas zużycia:
Około miesiąc codziennego używania.

5. Moja opinia o produkcie:
Moja skóra pod pachami się do niego przyzwyczaiła po jakiś trzech tygodniach i musiałam zmienić na inny, bo przestał działać. Od dwóch tygodni chodzę na aerobik i okazało się, że ten który używałam zamiast tego nie działa jak uprawiam sport, więc wróciłam do Garniera i jestem zadowolona do uprawiania sportu świetny. Piękny zapach i czuję go, gdy podnoszę rękę do góry, pewnego dnia popryskałam się nim i zastanawiałam co to tak ładnie pachnie. Opakowanie standardowe jak każdy antyperspirant. Nie wiem czy działa przez 48h, bo nie wiem jak można tak długo wytrzymać bez mycia.

Macie jakieś pytania? Zapraszam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz