piątek, 19 października 2012

Nowy zapach na półkach drogeryjnych

Closer by Halle Berry

Źródło: http://snobka.article.sds.o2.pl/a632149c71db4a9680d3d07e017aadc768634b90


Źródło: http://republika.pl/blog_gs_4954457/7675035/tr/halle_berry_closer_recenzje_damskich_perfum_kasia.jpg.jpg

Opis zapachu według Coty: Perfumy Closer by Halle Berry to niepowtarzalna kombinacja świeżości kwiatów i męskiego akordu fougere. Ta intensywna nuta opiera się na zestawieniu olejku lawendowego, bobu tonka i mchu dębowego. Serce kompozycji tworzy bujny bukiet fiołków oraz mimozy. Baza zapachu łączy klasycyzm piżma kaszmeranu z egzotycznym drzewem mahoniowym oraz laską wanilii.

Bardzo ładny zapach, zachwycił mnie, czuć w nim pierwiastek męskich zapachów, a za razem nuty wanilii, a ja wanilię bardzo lubię, więc pewnie dlatego tak mi się podoba. Czuję go przez cały dzień, ciężki do opisania, w sumie ja nie umiem opisywać zapachów, po prostu jest w nim coś intrygującego. Poza tym bardzo ładna butelka, tzn. mi się podoba, bo cechuję się prostotą. Polecam wypróbować w Rossmannie, bo już jest dostępny.

Cena: ok 80 zł za 30 ml. Od 18.10 do 31.10. promocja w Drogerii Natura 69 zł + kosmetyczna gratis.

Posiadacie jakiś inny zapach warty polecenia? Zapraszam do dzielenia się swoimi ulubionymi zapachami. Chętnie wypróbuję coś nowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz