czwartek, 4 października 2012

# 4 Czwarty produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
Rossmann, Isana Hair, Glättungs Spülung (Odżywka wygładzająca włosy) z olejkiem babassu


Źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/33909_250.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Długotrwałe wygładzenie oraz odczuwalna jedwabistość dla niesfornych i kręconych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonałe dobrane substancje wysokiej jakości gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Odżywcze składniki pielęgnacyjne, wzbogacone cennym olejkiem z babassu, wzmacniają włosy. Substancje czynne wysokiej jakości ze specjalnym składnikiem zapobiegającym puszeniu się włosów, długotrwale wygładzają niesforne, kręcone pasma i sprawiają, że stają się one jedwabiście miękkie. Włosy łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego połysku. Łagodny dla skóry: produkt przetestowany dermatologicznie, przeznaczony do codziennego mycia włosów.

3. Cena:
5,60 zł (w promocji 3,99 zł)

4. Czas zużycia:
Jak dla mnie to produkt dość niewydajny, w sumie użyta kilka razy maksymalnie 8 razy.

5. Moja opinia o produkcie:
Nie mam kręconych włosów, jednak mam bardzo puszące się włosy, bardzo suche ostatnio (od stosowania leków). Gdy przeczytałam na wizażu, że taki świetny produkt, to pomyślałam: "o! coś dla mnie", pobiegłam i kupiłam. I oczywiście rozczarowanie, nie wygładza tak moich włosów jakbym tego chciała i tak dalej się puszą, może trochę nawilża, ale nie zachwyciłam się nią. Poza tym kiepskie opakowanie, ponieważ zbyt twarde, mało wydajna. Wiem nie zawiera sylikonów i całego tego "badziewia", prosty skład, ale na mnie po prostu nie działa. Wolę już odżywki z Alterry.

Macie jakieś sugestie do mojego pisania. Zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz