niedziela, 10 marca 2013

# 45 Czterdziesty piąty produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa: Rossmann Isana woda brzozowa 500 ml



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
Około 5-6 zł chyba, na rossnet.pl chciałam sprawdzić cenę, ale nie ma, czyżby wycofali ze sprzedaży?

4. Czas zużycia:
Długi, bardzo wydajny produkt. Pół roku, a może więcej.

5. Moja opinia o produkcie:
Trudno napisać mi o tym produkcie, moim zdaniem kiepski, w składzie na drugim miejscu alkohol chyba ma i dla mnie działa raczej przesuszająco, czego bardzo nie lubię, bo i tak mam problemy ze skórą głowy. Moje włosy nie stały się mocniejsze dzięki temu produktowi, przynajmniej ja tego nie zauważam w żadnym stopniu. Butelka dość duża, w Tesco można kupić mniejsze butelki wody brzozowej i to bym bardziej polecała, bo taką dużą ciężko zużyć, no chyba, że ktoś bardzo lubi. Poza tym stosowanie z tej butelki raczej się nie sprawdzi, ja przelewałam w butelki po odżywkach bez spłukiwania w sprayu, dla mnie było wygodniej tak stosować. Nie polecam do stosowania samoistnego. Fajnie się sprawdza stosowanie mieszanki woda brzozowa + ocet jabłkowy, popryskać tym włosy przed umyciem, wtedy będą bardzo ładnie błyszczały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz