niedziela, 10 marca 2013

# 46 Czterdziesty szósty produkt: Kolorówka

1. Nazwa:
Clinique High Lengths Mascara 5 ml (próbka)





2. Opis produktu według producenta:
Wydłuża słabe, pozbawione życia rzęsy, nadając im długość, która przechodzi Twoje najśmielsze oczekiwania. Oczy wydają się zdecydowanie większe i pełne energii. Wygięta szczoteczka o drobnych ząbkach dociera nawet do najkrótszych rzęs. Przetestowany okulistycznie i odpowiedni dla oczu wrażliwych.

3. Cena:
Pełnowymiarowe opakowanie ponad 100 zł, próbkę dostałam wymieniając stary tusz, co roku Clinique prowadzi taką akcję wymiany tuszy, którą serdecznie polecam, bo można spróbować tusz, nie kupując od razu pełnowymiarowego opakowania, które do tanich nie należy. Jeżeli dowiem się o tej akcji na pewno napiszę.

4. Czas zużycia:
Ja używałam przez 5 miesięcy.

5. Moja opinia o produkcie:
Na początku nie mogłam się do niego przyzwyczaić, bo szczoteczka dość dziwna, wcześniej takiej nie miałam, jednak sprawdza się. Mam dość długie rzęsy, tusz jeszcze do tego je wydłużał, jak dla mnie dawał bardzo naturalny efekt, na co dzień super, chyba, że ktoś woli bardzo spektakularny efekt, to ten tusz się nie sprawdzi. Nie skleja rzęs, dzięki takiej szczoteczce można świetnie je rozczesać. Nie osypuje się. Moim zdaniem rzęsy wyglądają dzięki niemu bardzo ładnie i naturalnie. Poza tym bardzo wydajny. Polecam na co dzień :) (Następnym razem będą zdjęcia moich rzęs, żeby czytelniczki mogły obejrzeć jak wygląda)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz