sobota, 4 maja 2013

# 50 Pięćdziesiąty produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
Alterra łagodny szampon migdały i jojoba, dla wrażliwej i podrażnionej skóry, 250 ml,



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
około 9 zł, w promocji 6,99 zł, o ile się nie mylę. Dostępny tylko w Rossmannie.

4. Czas zużycia:
Około 2 miesiąca, przy stosowaniu 2 razy w tygodniu.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo dobry szampon nie podrażnia, moja skóra głowy jest bardzo sucha, łuszczy się, swędzi, ten szampon dawał mi ulgę, a stosowałam go tylko 2 razy w tygodniu, przy suchych włosach nie potrzebuje myć częściej. Nie tylko dawał ulgę skórze głowy, ale także moim włosy, włosy były ładne, lejące się, nie puszyły się tak bardzo jak wcześniej. Stosowałam też inne szampony Alterra jednak ten jest moim ulubionym i polecam każdej suchej skórze głowy, skóra głowy przestanie swędzieć i się łuszczyć. Opakowanie standardowe, nie wylewa się zbyt dużo produktu, dość wygodne w użyciu, bo butelka nie jest duża. Wypróbuję pewnie też inne, których jeszcze nie miałam, może jeszcze któryś jest godny polecenia? Stosowałyście, może inny polecacie, który powinnam wypróbować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz