poniedziałek, 20 maja 2013

# 53 Pięćdziesiąty trzeci produkt: Pielęgnacja ciała i twarzy

1. Nazwa:
La Roche Posay, Posthelios (emulsja po opalaniu), 100 ml,



2. Opis produktu według producenta:
Łagodzi uczucie pieczenia. Kremowa i płynna konsystencja, łatwa w stosowaniu, bez pocierania. Balsam regenerujący po opalaniu. Łatwy do stosowania. Wzbogacony w środki odbudowujące lipidy, aby wspomagać regenerację skóry.

3. Cena:
Około 50 zł, ja zakupiłam razem z filtrem LRP i dodatkiem był połowa pełnej pojemności właśnie tej emulsji i miniaturka wody termalnej.

4. Czas zużycia:
Stosowany doraźnie, starcza na bardzo długo.

5. Moja opinia o produkcie:
Kolejny bardzo dobry produkt. Świetnie sobie radzi z oparzeniami słonecznymi, koi, nawilża i regeneruje suchą podrażnioną skórę. Stosowałam go również zimą na twarz, gdy moja skóra była bardzo sucha, świetnie sobie radził z podrażnieniami spowodowanymi mroźną pogodą. Zapach delikatny, przyjemny, opakowanie dość wygodne w użyciu, końcówkę ciężko było wydostać, więc rozcięłam opakowanie. Polecam zarówno na lato jaki i zimę.

2 komentarze:

  1. Lubię LRP, mam od nich płyn micelarny i jestem zadowolona:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz w wymiance firmy typu Alverde i Alterra. Może znajdziesz coś u mnie na wymiankę?

      Usuń