środa, 11 września 2013

# 65 Sześćdziesiąty piąty produkt: Pielęgnacja twarzy.

1.Nazwa:
Eva Natura, Herbal Garden, Tonik do twarzy pielęgnacyjny z ekstraktem z czerwonej koniczyny, 200 ml,



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
8,99 zł, teraz jest na promocji w Rossmannie za 7,59 zł.

4. Czas zużycia:
Około 2 miesiące.

5. Moja opinia o produkcie:
Czy każda z nas używa toniku? Myślę, że nie, nie każda potrzebuje, przecież tonizowanie nie jest tak bardzo istotne, wiem, wiem, niektórzy uważają, że istotne. Ja jakoś nie stosowałam. Jednak gdy skóra jest ekstremalnie sucha, szuka się toniku, który trochę złagodzi te objawy. Oczywiście szuka się toniku, który nie będzie zawierał alkoholu, bo nie chcemy wysuszać. Czy łatwo znaleźć taki tonik? Niestety nie, dziwi mnie, że są nawet toniki do cer suchych z alkoholem, przecież nie chcemy wysuszać. Znalazłam ten tonik, w przystępnej cenie, z dobrym składem, świetnie działający, bo nie powodował ściągnięcia skóry, tylko delikatnie ją nawilżył, nie mówię tu o takim nawilżeniu, żeby nie stosować kremu, bo to raczej nie wykonalne. Posiada również ładny, delikatny zapach. Można powiedzieć, że tonik jest wydajny, mimo, że przelewam go do buteleczki ze spryskiwaczem, bo dla mnie to wygodniejsza forma stosowania toniku, nie mogę jakoś specjalnie ocenić butelki. Czy polecam? Oczywiście, ja już zużyłam 3 butelki.

2 komentarze:

  1. Obecnie używam tego toniku, jestem z niego zadowolona.
    Nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez tonizowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też. Jak widać nie tylko mi pasuje ten tonik. :)

      Usuń