środa, 1 stycznia 2014

Pierwszy w Nowym Roku, nieostatni ;)


Wraz z Nowym Rokiem 2014 postanowiłam zabrać się ostro za mojego bloga, w sumie działam pewnie jak każdy, że z Nowym Rokiem coś się zaczyna, a później nie dotrwam do końca roku. Nie obiecuję, że będzie na bieżąco cały czas, bo nie wiadomo co się wydarzy, no ale jestem. W styczniu postaram się dodawać jeden post dziennie, trochę inaczej niż dotychczas, gdyż wszystkie produkty, które zużyłam, po prostu powyrzucałam przed świętami. A teraz będzie na bieżąco, co zużyję to o tym będę pisać, żeby nie nazbierać za dużo jak ostatnio. Nie tylko o zużyciach będzie, jutro postaram się napisać co nowego odkryłam w ubiegłym roku i co na prawdę odpowiada mojej skórze.


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU, ŻEBY SPEŁNIAŁY SIĘ MARZENIA :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz