czwartek, 13 lutego 2014

Z okazji 100 posta zapraszam na rozdanie...

Witam. :)

Dzisiaj z okazji 100 posta będzie skromne rozdanie.

Zasady:
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Musisz być osobą pełnoletnią, lub posiadać zgodę opiekunów na udział w rozdaniu.
2. Musisz napisać komentarz pod tym postem, że chcesz wziąć udział.
3. Rozdanie trwa do 20 lutego 2014 do końca dnia.
4. Nagroda jest jedna, więc jedna osoba dostanie ode mnie drobiazg w postaci lakieru O.P.I Moonraker + niespodziankę.





Możesz, ale nie musisz:
1. Poinformować na swoim blogu, że bierzesz udział w rozdaniu.
2. Napisać coś więcej w komentarzu.

Jest to pierwsze moje rozdanie, więc mogłam o czymś zapomnieć ;) Serdecznie zapraszam do udziału w rozdaniu :)

2 komentarze:

  1. Chętnie wezmę udział:) Fajnie by było gdybyś zrobiła jakiś nawet skromny baner i wtedy osoby, które wezmą udział mogłyby go umieścić na swoim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Pamircia
    jestem pełnoletnia :>
    Piękny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń