niedziela, 13 stycznia 2013

# 39 Trzydziesty dziewiąty produkt: Kolorówka

1. Nazwa:
Clinique City Block Sheer 15SPF, oil-free daily face protector, 40 ml,



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
Nie mam pojęcie, nie jest dostępny już, poza tym mam go z USA, u nas chyba nie był dostępny, nigdzie nie mogłam go znaleźć.

4. Czas zużycia:
Około 2 miesiące.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo fajny produkt, na codzień świetny, delikatne krycie, fajnie chroni, konsystencja taka fajna, jakby napowietrzona, no i bardzo dobrze nawilża, nie powoduje przesuszenia. Dla mnie coś w rodzaju bb tych takich drogeryjnych, bo oczywiście azjatyckich nie używałam jeszcze. Produkt oceniam na plus, fakt, że to jakiś stary produkt, bo nigdzie go nie można znaleźć, bałam się go trochę używać, ale zużyłam, no i jest znacznie lepszy od np. Olay z podkładem, który jest dla mnie okropny po prostu i chyba wyląduje na śmietniku, bo tylko wkurza mnie jego użycie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz