poniedziałek, 14 stycznia 2013

# 40 Czterdziesty produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
L'biotica Biovax intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się, 250 ml,



2. Opis produktu według producenta:







3. Cena:
Na promocji 10-12 zł w Superpharmie.

4. Czas zużycia:
Ciężko określić, długo stała na półce.

5. Moja opinia o produkcie:
Na początku była znośna, chociaż w miarę użytkowania przesusza włosy. Poza tym wypadają mi po niej włosy, a więc dość obciąża i jest taka tępa, konsystencja to taki zgnieciony banan. Niezbyt przyjemna w użytkowaniu, ciężko było mi ją wykończyć, długo stała na półce, aż w końcu zużyłam i więcej nie kupię. Miałam inną maseczkę z tej firmy i była lepsza, tylko nie pamiętam jaką. Może możecie polecić jakieś?

2 komentarze:

  1. Wiele dobrego słyszałam o maskach tej firmy, możliwe, że kiedyś się na którąś zdecyduje:) Szkoda, że u ciebie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta, nie dla mnie. Inne mają chyba lepsze, szczególnie dużo zachwytów słyszałam o tej nowej z keratyną i jedwabiem. Ale na razie się nie skuszę, bo mam inną.

      Usuń