środa, 16 stycznia 2013

# 41 Czterdziesty pierwszy produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
JOHN FRIEDA COLLECTION FRIZZ-EASE Hair Serum Orginal Formula - serum regenerujące włosy suche, zniszczone, puszące się, 25 ml





2. Opis produktu według producenta:
Ta niewiarygodna formuła przepełniona nadaje krystaliczny blask, niesamowity połysk. Także chroni przed puszeniem i elektryzowaniem się włosy które są podatne na puszenie. Stosuje się niewielką ilość serum na wilgotne włosy.

3. Cena:
Około 20 zł w CND w Rossmannie.

4. Czas zużycia:
Bardzo długo, bo używa się niewielką ilość. Około 4-5 miesięcy.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo dobry produkt, świetnie chroni przed puszeniem co było moją zmorą ostatnimi czasy. Ładny zapach, stosuje się jak jedwab, kropelkę nakłada się na całe włosy. Włosy dzięki temu są śliskie i lśniące, ułatwia rozczesywanie włosów. Opakowanie bardzo wygodne z pompką, co ułatwia stosowanie produktu. Gdyby nie to, że znalazłam coś podobnego o większej pojemności, to bym zakupiła ponownie, a właściwie kupiłam sobie zapas, ale poszło do pewnej Wizażanki i mam nadzieję, że u niej też się sprawdzi. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz