niedziela, 23 czerwca 2013

# 54 Pięćdziesiąty czwarty produkt: Antyperspirant

1. Nazwa:
Garnier Mineral InvisiDry 24h, 150 ml.



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
Ok 10 zł, taniej w promocji (8,99 zł).

4. Czas zużycia:
Te akurat starczają na długo, ponad miesiąc do nawet dwóch, stosowanych raz dziennie.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo lubię te antyperspiranty, ponieważ są skuteczne, a to najważniejsze i stęskniłam się za nimi, bo ostatnio męczę Fa, ale o tym później, jak zużyje. Najważniejsze jest to, że skutecznie utrzymuje mnie w świeżości przez cały dzień, nie pozostawia białych śladów i ładnie pachnie. Gdy ćwiczyłam, czułam piękny zapach i to był właśnie zapach antyperspirantu. Poza tym nie gryzie się z moimi perfumami, bo jest to taki świeży zapach. To jest kolejny antyperspirant z Garniera, który bardzo lubię i jak pokończę te które mam na pewno go zakupię. Raczej recenzji już nie będzie dotyczących tych antyperspirantów, bo one podobnie działają, jeżeli któryś mi się nie spodoba, to wtedy napiszę recenzję, ku ostrzeżeniu czytelników.

Macie jakieś swoje sprawdzone antyperspiranty? Podzielcie się :)

Ps. Teraz będę zużywać to co nagromadziłam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz