wtorek, 25 czerwca 2013

# 56 Pięćdziesiąty szósty produkt: Kolorówka

1. Nazwa:
Bell Multi Mineral Anti Age Concealer (Rozświetlający korektor w płynie z minerałami)



2. Opis produktu według producenta:
Likwiduje oznaki zmęczenia oraz cienie pod oczami. Połączenie aktywnych składników roślinnych takich jak: proteiny pszenicy i wyciąg z nasion chleba świętojańskiego tworzy Lift – Active Complex, który :
- lekko napina i rozświetla zmęczoną skórę pod oczami,
- daje natychmiastowy efekt wygładzonych zmarszczek i wypoczętego oka.
Delikatna i cienka skóra pod oczami od razu zyskuje gładkość i napięcie.
Zawiera filtr UVB.

3. Cena:
Około 10 zł, w małych osiedlowych drogeriach, ja kupiłam na Dworcu PKS w Białymstoku, jeżeli czyta mnie ktoś z woj. podlaskiego.

4. Czas zużycia:
Starcza na bardzo długo, ja używałam około roku.

5. Moja opinia o produkcie:
Korektor bardzo dobry, świetny pod oczy, nie gromadzi się w zmarszczkach, nie przesusza delikatnej skóry pod oczami, bardzo ładnie rozświetla, daje efekt wypoczętego oka, jak zapewnia producent. Opakowanie dość dobre, jest aplikator, którym można nałożyć bezpośrednio pod oczy, wklepywałam za zwyczaj palcem. Gdy korektor się kończy, trochę ciężko wydłubać go, ale jest to możliwe. Jedynym minusem jest to, że trudno go dostać, bo na przykład w moim małym miasteczku nie jest dostępny. Teraz są szafy Bell w Hebe więc może będzie łatwiej, chociaż nie wiem czy on w tych szafach się znajduje. W każdym bądź razie warto poszukać, polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz