piątek, 28 czerwca 2013

# 57 Piędziesiąty siódmy produkt: Pielęgnacja twarzy

1. Nazwa:
Tołpa, Planet of Nature, relaksujący krem nawilżający, 50 ml.





2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
To około 25 zł, ja kupiłam dwa w cenie jednego, ale to już dawno temu, pod koniec tamtego roku.

4. Czas zużycia:
Około 1-1,5 miesiąca.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo dobry krem, zarówno na dzień jak i na noc, szybko się wchłania, oczywiście co najważniejsze nawilża; czy relaksuje to nie wiem, bo chyba ciężko tak jednoznacznie określić, na pewno łagodzi podrażnienia i odżywia jak obiecuje producent. Na dzień pod makijaż świetny, skóra po nim się nie świeci. Przy bardzo suchej cerze, na pewno się sprawdzi, bo ja go stosowałam jak brałam jeszcze leki, a wtedy właśnie miałam bardzo przesuszoną skórę. Zapach delikatny. Ma bardzo delikatną konsystencję, którą ja bardzo lubiłam. Słoiczek plastikowy, dość wygodny w użytkowaniu, lepsze są pompki, bo nic się nie dostaje do środka, ale może producent pomyśli i o tym. Polecam wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz