czwartek, 20 czerwca 2013

Promocje, promocje...

Wiem, wiem znowu coś kupiłam, a mam oszczędzać, jak zawsze nie sprawdza się to...
Byłam dzisiaj na zakupach w Lidlu i Rossmannie. No i moim zdaniem są fajne promocję na kosmetyki, więc się z wami nimi dzielę. :)
W Lidlu możecie kupić w dobrych cenach:



Kolastyna Refresh Tonik cera sucha i wrażliwa, cena: 4,99 zł
Kolastyna Refresh Mleczko do demakijażu cera sucha i wrażliwa, cena: 4,99 zł
Dax Cosmetics Perfecta SPA mus do ciała, Zielona herbata + witamina C, Dotleniający, cena: 6,99 zł

Są również masła do ciała w takiej samej cenie. Widziałam też serum ujędrniające też chyba Kolastyny za 4,99 zł. Warto zajrzeć do Lidla.

W Rossmannie natomiast zakupiłam:



Marc Anthony Szampon nabłyszczający, cena: 13,99 zł w CND.

W Rossmannie zakupiłam jeszcze żel pod prysznic Radox, które są też w CND i kosztują 6 zł z groszami. Widziałam też żele Fa i krem Eva Natura Herbal Garden w cenie 4,19 zł, jest jeszcze peeling z Dermiki w cenie 16 z groszami.

To chyba wszystko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz