czwartek, 4 lipca 2013

# 58 Pięćdziesiąty ósmy produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
Alterraa, Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Granat i Aloes, 150 ml.



2. Opis produktu według producenta:



3. Cena:
Około 9 zł.

4. Czas zużycia:
Około 2 miesiące stosowana 2 razy w tygodniu.

5. Moja opinia o produkcie:
Coraz więcej dobrych produktów, ten jest świetny, na moje włosy działa wprost niesamowicie, bardzo dobrze nawilża, włosy stają się gładkie, lśniące. Odżywka z tej serii również jest bardzo dobra, ale moim zdaniem maska jest lepsza. Nie obciąża moich włosów, włosy nie wypadają w dużych ilościach, dzięki niej również włosy łatwiej się rozczesują, szczególnie, że mam z tym dość duży problem, mam długie włosy, które lubią się plątać. Opakowanie dość wygodne, wyciska się ilość produktu dostosowaną do długości włosów, nie mam problemu z wydostaniem maseczki z opakowania. Moim zdaniem plusem jest też to, że opakowanie nie jest duże i można zabrać ze sobą na wyjazd. No i cena, która jest atrakcyjna, jak za tak dobry produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz