czwartek, 11 lipca 2013

Pierwszy dzień promocji w Hebe - Revlon

Witajcie.

Napiszę co moim zdaniem warto kupić na promocji w Hebe.



Dzisiaj -40% będzie na Revlon. No i Misslyn, niestety ja tej firmy nie znam, dlatego opiszę tylko Revlon.

Na pewno warto zakupić podkład:

* Revlon ColorStay i tutaj moja recenzja: KLIK. Podkład bardziej sprawdzi się na jesień/zimę, albo na jakąś imprezę letnią, no i jeżeli macie coś do zakrycia, bo jest dość mocno kryjący.



* Revlon Super Lustrous lipgloss. Bardzo lubię te błyszczyki. Mój ulubiony kolor to 150 peach petal. Są to bardzo fajne błyszczyki, długo utrzymują się na ustach, włosy się do nich nie przyklejają. Ładnie pachną, ładnie wyglądają na ustach.





Revlon Super Lustrous lipgloss 150 Peach Petal.

Miałam jeszcze lakiery do paznokci, ale nie polecam, na moich paznokciach nie trzymają się, szybko odpryskują.

A wy co polecacie z Revlon? A może coś z Misslyn?

4 komentarze:

  1. Muszę się wybrać do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misslyn ma super cienie, mocno napigmentowane, ale w większości o perłowym wykończeniu.
    Mają też moc kredek w bajecznych kolorach, jeden fiolet mnie kusi.

    Oby szybko akcja z -40% na makijaż się powtórzyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię perłowych cieni, więc to nie dla mnie, ale kredki, przyjrzę się, jak będę miała okazje. Pozdrawiam. :)

      Usuń