sobota, 13 lipca 2013

Trzeci dzień promocji w Hebe - Rimmel

Dzisiaj kolejny dzień promocji i kolejna marka. Nie mam dużo do polecenia, głównie będą to pomadki.



Zaczynam:
* Rimmel Hydra Renew pomadka. Posiadam jedną w sławnym i chyba dobrze wszystkim znanym kolorze 700 Nude Delight. Pomadka jest dość dobra, moim zdaniem powinna trochę bardziej nawilżać. Kolor dość ładny, na początku byłam zachwycona, teraz już trochę mniej. Ale może warto wypróbować, jeżeli kolor wam się spodoba.





* Rimmel Lasting Finish pomadka. I tutaj też posiadam jedną, chyba w równie sławnym kolorze 070 Airy Fairy. Pomadka jest dobra, ładnie wygląda na ustach, podkreśla kolor ust.





* Rimmel Lasting Finish by Kate Moss pomadka. No i tutaj posiadam dwie, a raczej jedna jest mojej mamy. Pomadki są równie dobre jak poprzednie i mają niesamowite kolory.




Od lewej: 14, 10


* Rimmel Special Eyes eye liner pencil. Kredkę posiadam z USA, nie wiem czy jest ona u nas dostępna. Jest miękka i dość trwała, ja robię zazwyczaj kreskę na dolnej powiece i rozmazuje ją trochę.Posiadam w kolorze 117 Ginger Tea





I to już prawie wszystko, chciałabym wam jeszcze polecić tusz do rzęs, który bardzo lubiłam, nie mam go niestety teraz, ale na moich rzęsach bardzo ładnie wyglądał: Extra Wow Lush, świetnie pogrubia, a ja właśnie to lubię, bo rzęsy mam dość długie, więc za bardzo wydłużenia mi nie potrzeba.

Na dzisiaj to tyle, zapraszam jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz