niedziela, 2 grudnia 2012

# 34 Trzydziesty czwarty produkt: Zimowy produkt domowy

1. Nazwa:
The Body Shop olejki do kominka: Jolly Orange 10 ml i Mexican Cocoa 10 ml




Jolly Orange


Mexican Cocoa

2. Cena:
Jolly Orange kosztował 15 zł, a Mexican Cocoa 9 zł.

3. Czas zużycia:
Olejki starczyły mi na ok. 2 lata stosowania w sezonie jesienno-zimowym.

4. Moja opinia o produkcie:
Te olejki są naprawdę świetne, próbowałam innych, ale niestety nie znalazłam godnych ich zastępców. Zapalając kominek i wlewając kilka kropli olejku, zapach jest wyczuwalny w całym mieszkaniu. Olejki nie mają drażniących zapachów, pachną ładnie, delikatnie. Opakowania standardowe, malutkie buteleczki z dozownikiem, który pozwala na wlanie do kominka kilka kropelek olejku.

Możecie mi polecić jakieś olejki z innych firm, bo nie mam teraz dostępu do The Body Shop?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz