poniedziałek, 3 grudnia 2012

# 35 Trzydziesty piąty produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
Alterra odżywka nadająca połysk, Morela i Pszenica, do włosów pozbawionych blasku i łamliwych, 250 ml.


Źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/42910_250.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji nadającej połysk odżywki Alterra zastosowaliśmy specjalne dobrane składniki najwyższej jakości: Wartościowy roślinny kompleks pielęgnacyjny z wyciągiem z moreli* i winogron* wraz z olejkiem z kiełków pszenicy nawilżają włosy, wzmacniają ich strukturę i chronią jednocześnie skórę głowy. Efekt to łatwiejsze rozczesywanie i pięknie błyszczące, wyraźnie mocniejsze włosy.
*z kontrolowanej biologicznie uprawy

3. Cena:
Mniej niż 10 zł.

4. Czas zużycia:
4-6 tygodnia

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo lubię odżywki z Alterry, włosy po nich są gładkie i lśniące. Delikatnie nawilża moje włosy, chociaż nie tak jakbym tego oczekiwała. Moje włosy po niej niestety nie rozczesywały się łatwiej. Odżywka jest dość wydajna, mam długie włosy, jednak starczyła mi na dość długi czas. Nie powoduje podrażnień. Zapach odżywki bardziej mi się podoba niż żeli pod prysznic z Alterry. Opakowanie nie jest zbyt dobre, bo ma twardą butelkę i szczególnie ciężko wyciągnąć resztki, gdy produkt się kończy. Niestety odżywka została wycofana z Rossmannów, a to jedyne miejsce gdzie można było ją dostać.

2 komentarze:

  1. Moja ukochana odżywka. Piękny zapach, nawilżenie i wygładzenie... Genialny kosmetyk, który niestety nigdzie już nie można dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba bardziej odpowiada ta z granatem, a ona chyba wciąż jest dostępna. :)

      Usuń