niedziela, 9 grudnia 2012

Listopadowe szaleństwo.

Wiem, trochę późno piszę o zakupach, ale w listopadzie na prawdę zaszalałam, więc chciałam pokazać, co zakupiłam. Najwięcej zakupiłam w Rossmannie jak było -40% na kolorówkę.


Korektory: Maybelline NY Dream Lumi touch 01 Ivory,
Miss Sporty Liquid Concealer 001 Light,
Miss Sporty Nail Expert Manicure odżywka do paznokci,
Wibo Efekt Sztucznych Paznokci,
Wibo Express Growth nr 351.

Reszta na zbliżeniach:


Tusze: dwa Wibo, jeden Miss Sporty


Pomadki:
Wibo Eliksir 05 i 07,
Maybelline NY Color Sensational 547 Pleasure Me Red, Hydra Extreme 742 Luminous Beige,
Loreal Cresse 403 Hypnotic Red


Rimmel Match Perfection Cream Gel Foundation 100 Ivory,
Maybelline NY, Dream Fresh BB, Fair,
Miss Sporty Perfect Stay 001 Ivory,
AA Make up, B.B. Jasny (kupiony w Naturze)



Cień Loreal Color Infaillible 012 Endless Chocolat


Dwie pomadki: Nivea Vitamin Shake, Blistex Med Plus (kupiona w aptece)


Dwa kremy Tołpy nawilżające z Tesco

Trochę tego jest niestety, właśnie tak wygląda moje oszczędzanie :P

2 komentarze:

  1. O ho, zaszalałaś:))) Kremiki mnie bardzo ciekawią:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalałam fakt. Na pewno będzie recenzja, także zapraszam :)

      Usuń