niedziela, 2 grudnia 2012

# 33 Trzydziesty trzeci produkt: Pielęgnacja ciała

1. Nazwa:
LIDL Cien bodycare, Ladies' Shaving Gel, Żel do golenia, skóra wrażliwa, 200 ml.



2. Opis produktu według producenta:
Żel do golenia dla kobiet, skóra wrażliwa. Wzbogacony w: aloe vera, witaminę E i olej z avocado.

3. Cena:
Nie bardzo pamiętam, ale nie więcej niż 8 zł.

4. Czas zużycia:
Bardzo nie wydajne. 3-4 tygodnie stosowania.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo nie wydajna, bardzo szybko się skończyła, myślałam, że skoro opakowanie takie duże to posłuży mi na długo. Nie była jednak tak gęsta jak lubię, zapach bardzo delikatny, bardzo mi się spodobał. Żel jest dla skóry wrażliwej i z tym się zgodzę, myślę, że nikogo nie podrażni. No i co najważniejsze, ułatwia golenie, ale to chyba wszystkie żele powinny. Pisałam tutaj KLIK, że wolę żele, jednak nie ten, teraz mam ten który lubię najbardziej, ale o tym jak skończę opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz