niedziela, 18 listopada 2012

# 25 Dwudziesty piąty produkt: Pielęgnacja twarzy

1. Nazwa:
Ziajka krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt, 50 ml


Źródło: https://www.e-apteka-niezapominajka.pl/7848-1315-large/ziaja-ziajka-krem-do-pielegnacji-dzieci-i-niemowlat-50-ml.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Doskonale nawilża, chroni przed utratą wody oraz delikatnie natłuszcza skórę. Wzmacnia funkcje ochronne naskórka. Wpływa kojąco na podrażnienia, szczególnie w miejscach narażonych na otarcia. Łatwo się rozprowadza i dobrze wchłania.

3. Cena:
Około 5 zł

4. Czas zużycia:
Wstyd się przyznać ale ja go chyba miałam prawie rok, stosowałam sporadycznie. Teraz ostatnio trochę częściej był stosowany na noc na twarz.

5. Moja opinia o produkcie:
Dość dobry jeżeli chodzi o stosowanie na noc, szczególnie dla bardzo przesuszonej skóry, dobrze nawilża i natłuszcza. Skóra rano pięknie wyglądała po zastosowaniu na noc. Opakowanie to plastikowy słoiczek, krem dość gęsty, więc moim zdaniem opakowanie w porządku. Starcza na bardzo długie stosowanie i jest bardzo tani. Z dziecięcych kremów dobrze na mnie działa też Bambino, który bardzo lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz