sobota, 17 listopada 2012

# 24 Dwudziesty czwarty produkt: Antyperspiranty

1. Nazwa:
Fa Natural Care & Power, Antyperspirant dla kobiet, 150 ml


Źródło: http://www.rossnet.pl/GalleryImages/Photos2/19-03-12/thumb18_9015027.jpg

2. Opis produktu według producenta:
48-godzinna ochrona antyperspirantu dzięki rewelacyjnej formule z ekstraktem z bambusa, w naturalny sposób reguluje proces pocenia, pozwalając jednocześnie skórze swobodnie oddychać.

3. Cena:
Około 10 zł.

4. Czas zużycia:
Stosowałam na zmianę z tym: Klik I myślę, że ten bardziej wydajny jest, około 1,5 miesiąca stosowania.

5. Moja opinia o produkcie:
Bardzo ładny, delikatny zapach, świetne działanie, bo na tym mi najbardziej zależy. Do niedawna istniały dla mnie tylko antyperspiranty z Garniera, dlatego zdziwiłam się, że Fa może być tak dobry, bo wcześniej żadne na mnie nie działały. Tak jak wcześniej pisałam przy tym Garnier, Fa nie sprawdził się przy aerobiku, ale na co dzień świetny, na pewno zakupię ponownie, jeśli skończę te które posiadam 3 Garniery ;) Opakowanie standardowe jak każdy antyperspirant. Nie wiem czy działa przez 48 godzin, bo przez tyle żadnego nie wypróbuję.

Polecacie jeszcze jakieś inne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz