wtorek, 20 listopada 2012

# 27 Dwudziesty siódmy produkt: Pielęgnacja włosów

1. Nazwa:
Cece SALON Algae Shampoo - szampon z wyciągiem z alg 500 ml


Źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/47979_250.jpg

2. Opis produktu według producenta:
Szampon z wyciągiem z alg. Delikatnie oczyszcza włosy i łagodzi podrażnienia skóry głowy i działa przeciwzapalnie.Odżywia i zapewnia włosom prawidłowe nawilżenie. Dzięki witaminom i składnikom mineralnym włosy odzyskują miękkość, połysk i zdrowy wygląd. Szampon zawiera filtry UV.

3. Cena:
9,99 w Rossmannie, ostatnio zauważyłam, że są te szampony, tylko cena wyższa ponad 11 zł.

4. Czas zużycia:
3-4 miesiące stosowania dwa razy w tygodniu.

5. Moja opinia o produkcie:
Szampon bardzo dobry, właśnie dzięki niemu nie schodziła mi tak skóra z głowy (stosowanie leków), bardzo delikatny, łagodzi podrażnienia i zapewnia prawidłowe nawilżenie włosów. Moim włosom służył, stosowałam go na zmianę z innym, który też mi bardzo odpowiadał, ale o tym będzie później, bo również się skończył. Opakowanie standardowe, dość poręczne, wiadomo pompka to wygoda przy takich kosmetykach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz